Гарантія та сервісне обслуговування
Устаткування, яке ви надсилаєте на сервіс через Нову Пошту (до відділення), ми отримуємо протягом 3-5 днів залежно від завантаження майстерні.
Оплата доставки здійснюється відправником. Після діагностики визначається чи це гарантійний випадок. Для гарантійних випадків вартість доставки компенсується відправнику після закінчення ремонтних робіт.
Заздалегідь просимо вашого розуміння щодо терміновості виконання робіт та одержань на Новій Пошті, все відбувається в порядку живої черги.
Будь ласка, запитуйте реквізити для відправки та надсилайте номер декларації за Viber: 098 573-18-18.
Телефон технічної підтримки 098 573-18-18
Режим роботи: Понеділок - п'ятниця з 10 до 17.
- Гарантійне обслуговування продукції торгової марки Veloraketa здійснюється лише за наявності належним чином оформленого гарантійного талона та документа, що підтверджує факт покупки (чек або накладна з датою покупки). Гарантійний термін обчислюється з дня продажу .
- Якщо товар був придбаний безпосередньо в інтернет-магазині veloraketa.ua - товарний чек та гарантійний талон не потрібний для гарантійного обслуговування, гарантійний термін обчислюється з дати оформлення замовлення через сайт інтернет-магазину.
- Гарантія 12 місяців.
- Звертаємо вашу увагу на те, що на деякі товари гарантія не поширюється (програмовані контролери, роз'єми тощо)
- Гарантія НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на механічні пошкодження та пошкодження, що виникли внаслідок використання комплектуючих у нештатних умовах (наприклад, використання мотора 36В з батареєю 48В, занурення деталей у рідині, миття під тиском).
Гарантія НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на дефекти, що виникли внаслідок використання комплектуючих з несумісним обладнанням. Ми не несемо відповідальності за підбір обладнання до комплектуючих, куплених на сайті veloraketa.ua. Такими випадками можуть бути згорілі обмотки моторів через неправильний підбір контролера, акумулятор, що вийшов з ладу, через неправильний підбір зарядного пристрою і т.д.
- Протягом гарантійного терміну, у разі виявлення несправності виробу, що виникла з вини виробника чи продавця, Фірма зобов'язується зробити безкоштовний ремонт.
- Гарантійне обслуговування здійснюється в майстерні Veloraketa в строк до 30 днів, залежно від складності ремонту та наявності запчастин.
- Якщо через встановлений термін товар відремонтовано не було, проводиться його заміна на аналогічний виріб або повернення грошей за бажанням клієнта.
Зверніть увагу, якщо товар вам з якоїсь причини не підійшов – протягом 14 днів ви можете повернути (надіслати) його нам назад за умови збереження працездатності та товарного вигляду. При поверненні з пересиланням (з іншого міста) з ціни товару буде віднято вартість доставки в обидва кінці.
Законом "Про захист прав споживачів" передбачено обов'язок продавця провести обмін товару. Ви маєте право обміняти або повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Це право передбачено ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів".
У разі відсутності у продавця аналогічного товару, який задовольняє Ваші вимоги, він повинен повернути гроші за товар.
Повернення та обмін товару можливі за таких умов:
- Товар новий і не використовувався;
- Збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (залишились у незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, упаковка та інше приладдя товару);
- Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку).
Продавець має право направити товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника, який безкоштовно здійснить діагностику та видасть висновок, що товар не був у використанні.
Акумулятори обміну та поверненню не підлягають.
Ми пропонуємо у продажу лише нові акумулятори, тому ми не приймаємо акумулятори на обмін або повернення у випадку якщо ви вирішили, що вам потрібна інша ємність або модель.